петък, 13 април 2012 г.

Сел се е вдъхновила за парфюма от Ашли и Мери-Кейт Олсън:


Селена може да бъде пример за много млади хора, но тя не е забравила дните, когато тя е взимала звездите за пример. Всъщност тя още се вдъхновява от тях всеки ден. 
"Винаги съм искала да направя мой собствен парфюм, тъй като Мери-Кей и Ашли Олсън много ми харесваха, бях обсебена от тях, те също имаха свой аромат."-казва 19 годишната
 певица пред US Weekly. 
Парфюмът наречен просто "Selena Gomez" ще бележи дебюта на актрисата в конкурентия пазар на звездните аромати през май. 
"Парфюмът носи името ми, защото не исках да се впускам в сложни заглавия още от първия ми парфюм."- разказва Селена. 
"Искам парфюмът ми да е забавен, сладък, а също и плодов. Единствения начин да го опиша в вкусен." 
Решението на Гомез за аромата на парфюма е различно от колегите й в Холивуд. Селена се допита до феновете от цял свят от самото начало. 
"Те ще го използват, така че аз им имам доверие. Техните решения и всичко, което направиха за мен е много важно."-признава Сел. 
От май парфюма ще се продава само в Macy's за 35$,45$ и 55$. От август ще се продава и в Nordstorm, Ulta, Dillard, Bonton и SSI.

Няма коментари:

Публикуване на коментар